Je hebt besloten om een eigen zaak te beginnen en je kan jouw weg in de complexe Belgische bureaucratie niet vinden? Je verliest kostbare tijd, tijd die je beter zou investeren in jouw zaak.

 

DAT KLINKT BEKEND,
LATEN WE JOU HELPEN!

Je bent een zelfstandige of je hebt een vennootschap...

...administrative diensten aan zelfstandigen en vennootschappen?

BG ASSIST ...

Wat kunnen we voor jou betekenen? Je bent op zoek naar
administratieve ondersteuning?

✓ Administratieve ondersteuning van Belgische eenmanszaken en vennootschappen

"

“We kunnen je volledige administratie overnemen zodat je gerust kan focussen op waar je echt goed in bent – jouw zaak verder ontwikkelen.”

✓ Laat ons jouw administratieve rompslomp oplossen!

WERKWIJZE?

Gezien de huidige situatie rond het COVID-19 en de mogelijkheden die de nieuwe technologieën ons bieden, kunnen we een groot deel van onze administratieve taken vanop afstand uitvoeren. Deze  manier van werken bespaart jou tijd en stress – middelen die je beter kan aanzetten tot het bereiken van jouw hoofddoelstelling, namelijk – jouw zaak succesvol maken!

Besprekingen kunnen op dit moment online plaatsvinden met behulp van de hiertoe bestemde online faciliteiten, zoals Zoom, Skype enz. Laat ons gerust weten welk communicatiemiddel je gebruikt.

Eenmaal de situatie zich weer normaliseert, blijven we uiteraard ook ter beschikking voor een persoonlijke ontmoeting.

Aarzel niet om ons te contacteren zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

WAAR KUNNEN WE Je MEE HELPEN:

Administratie en secretariaat

  • correspondentie via e-mail en telefoon in drie talen – Nederlands, Frans en Engels.
  • het opvolgen van aanvragen van (potentiële) klanten
  • nuttige tips voor jouw zakelijke procedures, interne regels, zakelijke identiteit enz.
  • medewerking bij de oprichting van jouw vennootschap / eenmanszaak:
    • het regelen van alle formaliteiten m.b.t. de inschrijving bij de KBO via een ondernemingsloket
    • bijstand bij de BTW-inschrijving
  • het opvolgen van e-mail correspondentie (via een e-mail adres van uw firma of via ons eigen email adres)
  • tekstverwerking
  • gegevensinput in alle soorten tabellen en toepassingen (Excel,…)
  • het boeken van vliegtuigtickets, hotels enz. zodat u kunt focussen op het doel van uw reis.
  •  

Ter ondersteuning van je (externe) boekhouder

  • het opstellen en het verzenden van offertes, uitgaande facturen en overeenkomsten (na uw akkoord)
  • het opvolgen van inkomende betalingen en het versturen van betalingsherinneringen aan klanten
  • het klasseren van alle boekhoudkundige documenten
  • het uitvoeren van betalingen
  • het voorzien van een gans gamma aan dagelijkse kantoordienstverlening, zoals de financiële planning, de facturatie, de boekhouding bijhouden, activiteiten met betrekking tot personeelszaken, de behandeling van post, de logistiek.

Voor gebieden die buiten onze bevoegdheid liggen, kunnen we u naar onze betrouwbare partners doorverwijzen.

  • Websiteontwerp en zakelijke identiteit:
    • het verzorgen van een website voor uw bedrijf van A tot Z: het ontwerp, de hosting, het onderhouden van mailboxen enz.
    • het ontwerpen van briefhoofden
    • naamkaartjes
    • firmalogo
  • Vertaaldiensten
    • professionele vertaling van zakelijke documentatie (overeenkomsten, facturen, enz.)
    • vertaling van website en online shop

Hoeveel kosten onze administratieve diensten? 

De prijs van onze diensten hangt af van een aantal factoren, zoals de mate waarin we betrokken zijn bij jullie zaak, de complexiteit van de zaak enz. De zakenwereld is zo divers en complex zodat we geen prijskaartje kunnen plakken op elke klant. Onze klanten zijn trouwens ook geen nummers en ze verdienen een individuele aanpak. 

Neem gerust contact op met ons en vertel ons wat jouw situatie is. We zullen samen bespreken hoe we jou van dienst kunnen zijn en op basis van jouw behoeften en verwachtingen zullen we een gepersonaliseerde offerte opmaken. 

We zijn hier om jouw zaak te helpen
groeien!
  • jij kan op ons rekenen voor alle aspecten van jouw administratie
  • we kunnen ook nuttige tips geven om jouw organisatie te verbeteren
  • laat de vervellende administratie aan ons over en focus op jouw zaak
HOE KAN JE ONS BEREIKEN:
Contacteer ons

We zijn blij om je te helpen:

Telefoon: +32 (0) 78 700 252
E-mail: info@bgassist.be 


Ik ga akkoord met de Disclaimer en Privacy Policy van BG Assist